Sunday, August 1, 2010

Adidas Vespa Collection

Sebelum beralih kepada post-post yang akan datang, aku cuma ingin berkongsi tentang kasut yang baru sahaja aku beli sebentar tadi, sebenarnya semasa pelancaran barangan kolaborasi antara Adidas dan Vespa ini kami daripada "online forum" scotering.com.my telah dijemput bagi memeriahkan majlis, sejak daripada hari itu aku sudah menyimpan cita-cita untuk membeli salah satu barangan daripada koleksi Adidas Vespa ini hatta stokin sekalipun sekiranya aku tidak berkemampuan, manakan tidak, harga untuk kasut sahaja mencapai ratusan ringgit. Peluang datang apabila satu warehouse di Taman Shamelin Perkasa mengadakan "sale", pada mulanya aku kesana bukanlah untuk mencari barangan adidas, namun apabila sampai di warehouse tersebut aku terkejut melihat terdapat timbunan kasut Adidas Vespa ini dan dijual dengan separuh daripada harga pasaran. Walaupun kasut ini amat selesa dipakai, namun aku hanya ingin menjadikannya koleksi peribadi. Untuk maklumat lanjut berkenaan kasut Adidas Vespa anda boleh klik disini:-



Ataupun melihat betapa "cool"nya menunggang Vespa dengan berpakaian Adidas disini:-




No comments:

Post a Comment